The little girl from Zhujiajio

The little girl from Zhujiajio

söndag 1 april 2012

Huset fullt av barn!

Sist jag skrev på bloggen var jag så ledsen och nedstämd. Det kan jag säga att jag inte är nu! Mycket tack vare att vi har fått besök av Patriks bror med familj. Vad härligt att ha dem här hos oss. Vi har redan hunnit med en hel del trots att det bara gått ett drygt dygn sen de anlände. Idag besökte vi bland annat  två buddist tempel, badade i poolen och avslutade dagen på Black Sheep, som ligger på gång avstånd från vårat hus.Dessutom har vi haft ett fantastiskt väder och kunnat njuta av härlig försommar värme.
Vår Ayi måste däremot ha fått en smärre chock av alla människor som vällde in i huset igår. 2 f amiljer med 6 barn totalt hör ju inte till det vanliga i Kina. Tur för henne är att vi imorgon lämnar  Shanghai  under några dagar  för att åka och turista i Bejing. Det ska bli otroligt kul att äntligen få se Kinesiska muren. Återkommer mer om detta i nästa vecka. Nej nu är det dags att krypa ner i sängen , för imorgon måste jag upp tidigt för att packa. Det har jag naturligtvis inte haft en tanke på att göra under helgen.
 Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar