The little girl from Zhujiajio

The little girl from Zhujiajio

onsdag 22 januari 2014

Lite fler bilder från Workshoppen (#findingyourselfinthestreets)

Borde egentligen inte göra detta, eftersom jag idag började känna mig sämre. Började i morse känna mig lite små ruggig, för att sen på eftermiddagen övergå till mer matthet och lite frossa. Jag var på väg ut genom dörren, när jag kände att jag nog inte skulle gå och jobba på Svenska skolan. Dels för att jag frös så förbannat och för att jag inte ville riskera att smitta ner kollegor och barn - så här innan Kinesiska nyårslovet. Så jag beslutade att stanna hemma, vilket nog var ett klokt beslut. Känner mig  fortfarande lite febrig. De lär ju inte bli någon Majhong för mig i morgon  heller. Så vad kan man göra istället? Jag har inte riktigt ro att ligga i sängen ......vilket jag borde göra......utan lite blogg och bildbearbetning får det bli.......En kort stund, för sen är det sängen som gäller. Jag lovade lite fler fotografier från Workshoppen i helgen....... Här kommer de......


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar