The little girl from Zhujiajio

The little girl from Zhujiajio

fredag 7 juni 2013

Ensam

Härom dagen var jag ute och fotade alldeles för mig själv. Gick gata upp och gata ner. Insåg att det går alldels utmärkt att spendera en dag i Shanghai helt ensam. Fast helt ensam var jag inte hela dagen, för jag fick en trevlig fika med min make, innan han skulle iväg på ett möte. Sen var jag helt ensam. Jag har många favorit platser i Shanghai och en av dessa är The Bund. Älskar att bara sitta där och titta på människorna som passerar. Turister blandas med lokalbefolkning, vilket ger en härlig variation. Just den här dagen hade jag extra tur, eftersom flera brudpar tog sina bröllopsfoton, snyggt utplacerade, med Pudong som bakgrund.

Den här helgen är det workshop för hela slanten. Två dagar med bara fotograferande. Därför blir inlägget kort eftersom jag behöver samla ihop mina saker och göra mig i ordning.







ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar