The little girl from Zhujiajio

The little girl from Zhujiajio

måndag 23 december 2013

God Jul från fantastiska Thailand

I dag är det Julafton och  jag känner att det är helt okej att fira julafton i Thailand. Vi njuter verkligen av vår tid här. Det är alltid ett lotteri när man bokar på egen hand, men allt har visat sig vara helt rätt. Bangtao beach är en lugn och avkopplande del av Phuket. Stranden är inte överbefolkad och försäljarna är lagom påstridiga. Hotellet ligger precis vid stranden, vilket ger en extra lyx till semestern. Thailändarna är precis så där vänliga som alla säger. Så jag kan faktiskt tänka mig att komma tillbaka till detta fantastiska land....är väldigt posetivt överaskad.

Idag på morgonen hade vi en liten juklappsutdelning. I klapparna fanns det bla pengar, presentkort, lotion och lego. Ni kan nog gissa vem som fick vad.

Jag tror vi alla hade velat stanna här längre, men Patrik måste hem och jobba. Nästa gång bokar jag nog en längre resa för mig och barnen, för jag har ingen lust att återvända till förorenade Shanghai. Nej dags att sluta blogga och njuta av de sista 3 dagarna av semestern.

Vi önskar er alla en riktigt.

GOD JUL



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar